2012-02-13

Idag när jag har legat hemma och varit sjuk har jag passat på att se igen några serier så nu hade jag tänkt att berätta lite vad jag har för tankar kring dessa.



Greys anatomy 8x14
Avsnitt i valentines anda är aldrig fel. Jag älskar att Meredith och Derek är lyckliga och inte har en massa problem. Och tro det eller ej så är jag väldigt glad över att Owen och Christina bråkar för jag hatar Owen mer än allt. Jag vill att Lexie och Mark ska bli tillsammans igen eftersom att jag hatar när de inte är det. Avsnittet dög men jag tycker att Greys anatomy börjar balla ur precis som alla andra serier gör efter deras femte säsong.

The vampire diaries 3x14
Jag kan inte bli besviken på den här serien den berör mig varje jävla gång och jag älskar alla karaktärer på ett eller annat sätt. Det känns jobbigt för mig att jag börjar gilla Klaus efter allt han har ställt till med men hur som helst så är han väldigt söt mot Caroline och det känns faktiskt som att han har lite känslor. Till en början var jag ett Stefan och Elena fan men nu när Stefan har varit en idiot har jag börjat älska Damon och Elena vilket gjorde att jag inte tyckte om avsnittets slut. Hur som helst så var avsnittet väldigt bra även denna gång.

Revenge 1x14
Jag har svårt att avgöra vad jag tycker om den här serien. Alltså jag tycker den är ruggigt bra men jag kan inte riktigt sätta ord på vad det är som gör den så bra. Jag tycker inte om att Jack tror att Emily är den riktiga Amanda eftersom att jag vill att den riktiga Amanda och Jack ska få ihop det. Jag älskar Nolan och Amanda tillsammans och det är jävligt roligt att de bara är vänner.

Pretty little liars 2x19
Den här serien går mig på närverna. Jag hatar att jag inte riktigt vet vem "A" är och jag hatar att de alltid misslyckas med att ta fatt honom/henne. Detta avsnitt var inte annorlunda och jag undrar vad i helvete Jenna vill. Hon är väl om någon jävligt störande. Jag blev väldigt besviken på att Spencer och Jason är halvsyskon eftersom att jag direkt tänkte att de kunde vara söta som par. I denna serie får man ju nya aningar om vem "A" är varje gång eftersom alla verkar skumma.  


Kommentarer
Postat av: felicia

Haha.. både jag och Linnea skrek "Neeeeeeej!!" i slutet av förra vampire avsnittet ;)

2012-02-15 @ 19:41:52
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0