tisdagens serier

Ny dag = nya serier

Tisdagen bjuder på många godibitar så vi kör i tur och ordning



Hart of dixie 1x14

Rachel Bilson, vilken stjärna. Hon var en stjärna i OC och nu gör hon det igen. Jag älskar henne. Serien är väldigt annorlunda och mycket bra. Detta avsnitt blev jag dock inte så speciellt imponerad av och det har nog med att det var så få Zoe och Wade scener. Men jag tyckte det var roligt att se den där bitterfiffin som något annat än en stel tönt. Tycker inte om Lemon för fem öre men det kändes skönt att hon kunde leva lite och vara lite rolig. Annars vill jag ha mer Wade och Zoe scener i framtiden.

The lying game 1x17
Blev så jävla arg på Ethan i detta avsnitt. Hoppas han inser att han är så jävla körd när det gäller Emma och jag hoppas verkligen att det kommer in en skit snygg ny karaktär som blir Emmas pojkvän så att Ethan förstår vad han har gått miste om. (Ja, jag lever mig verkligen in i serierna) Och vem tror Sutton att hon är? Usch. Jag är åtminstone glad över att Emma valde att berätta för Mads och att de är Alec på spåren. Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer i nästa avsnitt.

Gossip girl 5x15
Dan och Blair? Mer fel kan det ju inte bli. Blair ska vara tillsammans med Chuck och Dan ska vara tillsammans med någon annan. Dock inte Serena för de är helt omaka. Jag tycker fortfarande om Gossip girl men när karaktärerna slutar high school brukar serien tappa glöden och det tycker jag faktiskt att gossip girl har. Fast det finns självklart lite liv i den fortfarande så en säsong till kan jag gå med på.

Pretty little liars 2x20
Serien glider på och man sitter fortfarande och undrar vem det är och varför alla människor beter sig så konstigt. Inga Aria och Ezra scener den här gången vilket jag kan tycka var lite tråkigt men samtidigt kanske deras tid är över. Tycker inte att Ezra har så mycket mer att komma med. Han var ju jävligt sexig när han var lärare men det handlar väl om det där förbjudna. Blev iallafall glad över att Hannah och Spencer hann in på datorn innan poliserna gjorde det. Annars hände det väl inte så mycket mer i detta avsnitt.

Ps. Tycker väldigt mycket om Hannah och Caleb.
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0