2011-10-18

Idag är jag tilbaka. Har städat och bäddat rent i sängen satt upp lite nya ljus i rummet och känner att idag är
en bra dag förutom att jag har gått med spränghuvudvärk och mensvärk hela dagen. Idag är en sån där dag då jag längtar till skolan är över så man kan leva rövare, inte vara en vanlig enkel människa. Haha. Jag har det problemet att jag aldrig vågar ha skyhöga klackar för att det känns som jag sticker ut, jag vågar inte ha vissa kläder som jag tycker är apcoola för jag inte vill sticka ut. Jag vill exempelvis färga mitt hår jätte ljust eller knall rött och klippa av det till axlarna. Det är också för vågat just nu. Men det kommer.

Glamour Kills Dream On Dreamer Tee, Fur Collar Bomber Jacket, Neoblue Black Jeans, Knees, F21 Machoman Glasses, Knitted Cap

Topshop Scallop Tank, The Caravan Sunglasses, American Apparel Chiffon Skirt, Camille Zarsky Clutch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0