Still sjuk

Jag är fortfarande sjuk och har inte så mycket att komma med förutom att jag var och hämtade skiddressen som jag ska ha i fjällen nästa vecka. Eftersom att vi är en familj som aldrig åker på skidsemester tyckte vi att det var dumt att lägga ut en massa pengar på en ny dress så jag fick så snällt låna en av min mammas jobbarkompis. Den är jävligt snygg och jag tror att den är ganska modern? haha, jag har ingen aning men det är trots allt hennes söner som valt kläderna åt henne. Hur som helst så kommer det förmodligen se ut som att jag kan åka skidor när jag kommer i dessa kläder vilket jag verkligen inte kan och det är ta mig fan tur att jag inte är rädd för att skämma ut mig. 

Så nu är jag riktigt taggad på att åka iväg och bara vara. Vill helst bli frisk innan bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0