effektiva tjejen

idag slutade jag vid två och efter det har jag varit riktigt effektiv för att var jag. Följde med upp till federel för att vicki skulle byta örhänge, gick till telia och fick bekräftat att jag får förlänga mitt abonnemang nu, såg ett avsnitt av the lying game, gjorde ett körkortstest, gick ut och sprang, hämtade min cykel på vägen, styrketränade lite när jag kom hem, hoppade i ett bad och läste några kapitell ur min bok. En vanlig dag för mig är att komma hem från skolan och kolla serier. haha, så nu känner jag mig riktigt duktig.

Och att jag gick till telia och fick bekräftat att jag får förlänga mitt abonnemang betyder att jag kommer byta telefon på fredag. Och på fredag kommer jag också vara effektiv först sovmorgon till 12, sen mattelektion, sen upp till mammas jobb för att ta bort stygnen, sen träna, sen gå ner till stan och byta telefon, sen plugga körkortsteori och svenska.

Jaja, nu ska jag faktiskt unna mig lite glass och pretty little liars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0