tråkig dag

Idag har jag en sån där riktigt tråkig dag med massa ångestkänslor. Jag var ute igår och blev glad i hatten men det är inte det som ger mig ångest, det som ger mig ångest är att jag alltid gör det jag aldrig skulle göra nykter. Det är som att jag blir min egen motsats när jag är full. Det hela känns inte bättre när jag vet att mina föräldrar är i spanien, mina systrar i andra städer och mina vänner sysslar med annat, när jag skulle behövt att prata med någon. Idag har det varit jobbigt att vara själv, nästan så att det hade kännts bättre om jag jobbat. Idag har jag alltså inte haft någon jätte bra dag men jag hoppas att morgondagen blir bättre, då kommer iallafall Ammie hem och sover en natt.

#jaghatarattsovaensamochjaghatardenkänslanjagharikroppenjustnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0