GRATTIS!

Förlåt för att jag totalt glömde bort din dag. Jag är dålig på att komma ihåg födelsedagar men det här slår fan allt. Det kan låta jätte töntigt när jag mår dåligt över detta men det gör jag verkligen. För hur kan man glömma sin bästaväns födelsedag? Sen när blev jag så fruktansvärt upptagen med mig själv och mina problem att jag total glömmer bort min finaste vän?

Hur som helst så ber jag tusen gånger om ursäkt och nästa år får du dubbelt upp med grattis.



Nu tänker jag dra till med världens längsta text, jag tycker det låter så otroligt fånigt att säga det och jag tror egentligen att du innerst inne vet precis hur mycket du betyder för mig. Men enjoy: Du har lyssnat på mig när jag haft de värsta påhitten, orkat med mina långa analyser av allt som händer, du har orkat med mitt prat om alla sjukdomar jag trott jag haft, du har orkat med mig vid alla fyllor men framförallt har du funnits där för mig, och utan att veta om det, hjälpt mig upp så många gånger.

Om bara några månader kommer vi båda att ta studenten men från olika skolor och sen börjar livet för oss båda. Och du ska följa dina drömmar och jag ska följa mina. Hamnar vi inte på samma ställen, vill vi inte samma saker så är det okej, för vi kommer båda, antagligen (eller jag kommer i vilket fall)  ta med oss allt vi har gjort, allt vi har varit med om tillsammans in i våra liv. Detta låter as töntigt men det är faktiskt sant och jag bjuder på den här lilla texten. (självklart kommer vi vara vänner om 50 år. Men jag skriver detta om utifall)

Du är och kommer alltid vara, mot alla människor, världens finast människa och det är bara för att du är den du är. Jag vill att du kommer ihåg det här Rebecca. Du är inte bara en fin vän mot mig, du är en fin vän mot alla dina vänner och alla männsikor i din omgivning och det är en egenskap du ska vara stolt över.  

När jag säger till dig att du verkligen är min allra bästavän så menar jag det med hela mitt lilla hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0